Przywiązanie wagi do
bezpieczeństwa Klientów
buduje Zaufanie do
świadczonych Usług.
Korzyści z wprowadzenia
- budowanie zaufania Klientów do Usługi poprzez oferowanie zwiększonego poziomu bezpieczeństwa osób korzystających z usług
- istotne zmniejszenie ryzyka osobistego członków zarządu Partnera w zakresie ewentualnych roszczeń cywilnych oraz oskarżeń karnych w związku z ewentualnym zakażeniem na terenie obiektu
- zmniejszone ryzyko zakłóceń funkcjonowania jednostki z powodu przymusowej kwarantanny personelu poprzez podniesienie poziomu ochrony pracowników
Etapy procesu certyfikacji
01
Rozmowa informacyjna z przedstawicielem AntiCOVID Certificate
Przedstawiciel AntiCOVID Certificate przedstawi ofertę jednostki i odpowie na wszystkie pytania dotyczące certyfikacji.
Uwaga: Wymagane jest aby SZ klienta funkcjonował minimum trzy miesiące przed audytem certyfikacyjnym.
02
Wysyłanie zapytania ofertowego
Klient proszony jest o wypełnienie i przesłanie zapytania ofertowego służącego sporządzeniu oferty.
03
Oferta na certyfikację
Prześlemy Państwu szczegółową ofertę określającą zasady oraz warunki certyfikacji.
04
Zlecenie certyfikacji – umowa
Zaakceptowana oferta i przesłane zlecenie certyfikacji stanowią podstawę do rozpoczęcia procedury certyfikacyjnej.
05
Ocena dokumentacji systemu zarządzania
Uwaga: Organizacja zobowiązana jest do dostarczenia dokumentacji Systemu Zarządzania, przynajmniej na dwa tygodnie przed auditem na adres biuro@anticovidcertificate.pl.
06
Audit certyfikacyjny
Podczas 1-go etapu, auditorzy przeprowadzają audit dokumentacji systemu zarządzania, przepisów prawnych i sporządzają arkusz oceny.
Podczas 2-go etapu, auditorzy dokonują oceny wdrożenia, skuteczności systemu zarządzania w odniesieniu do stosowanej normy i sporządzają raport.



